wtorek, 26 maja 2015

Mamo, dziękuję!

Dziś Dzień Mamy! Ale nie będę dziś pisać o sobie, lecz o mojej Mamie, którą podziwiam, która jest dla mnie wzorem!

Mamo!
W tym liście chcę podziękować Tobie za wszystko co dla mnie zrobiłaś przez wszystkie lata Twojego Macierzyństwa - od moich narodzin - i co robisz do dziś.

Jesteś wspaniałą Kobietą, Mamą, Przyjaciółką! 
Dziękuję Ci za to, że jesteś przy mnie.
Dziękuję:

  • za to, że zawsze mogę na Ciebie liczyć,
  • za to, że zawsze mogę porozmawiać z Tobą o ważnych sprawach, głupotach; podzielić się radością, szczęściem jak i smutkiem,
  • za to, że wspierasz mnie w każdej decyzji, jaką podejmę,
  • za wszystkie rady i wskazówki,
  • i za mnóstwo innych rzeczy, które przyjdą mi do głowy, gdy tylko skończę to pisać.

Jesteś wspaniałą Mamą, jesteś moim wzorem, który staram się doścignąć. Chcę być taką Mamą jaką Ty byłaś i jesteś dla mnie i chłopaków, choć mam całkiem inny charakter, jak dobrze wiesz, i w wielu dziedzinach trudno  jest Tobie dorównać. Uczę się każdego dnia być lepszą Mamą, dzięki Tobie, bo Ty jesteś Najlepszą Mamą na świecie.

Kochasz życie, kochasz ludzi,pomagasz każdemu kto potrzebuje Twojej pomocy. Zawsze wznosisz się ponad podziałami, wrogim nastawieniem ze strony innych osób, nie kierujesz  się niskimi pobudkami. 
Uczysz mnie jak żyć, jak być dobrym człowiekiem, jesteś najlepszym przykładem. Pokazujesz mi jasną stronę Życia, każdego dnia! Dziękuję!

Bardzo Cię kocham! 
Twoja Córa :*



5 komentarzy:

  1. Pięknie napisane :-) Pozdrawiam Cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisane :-) Pozdrawiam Cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj mamy...
      Będąc już mamą, docenia się wieloletni trud Rodzicielki :)

      Usuń